Tuesday, December 20, 2011

Akhir Tahun Punya Cerita

Tak tahu la kenapa sejak kebelakangan ini, memang rasa stress yang teramat. Tapi kalau diikutkan memang la sebab utama dia kerja.

Pada masa-masa macam ini, orang lain sibuk nak menghabiskan cuti mereka dengan bercuti sampai la tahun baru. Cisssss..mentang-mentang la cuti aku dah habis.cis lagi. Di tambah pulak dengan dapat task baru neh, kena siap sebelum new year. Aduh...nape la semuanya mesti last minute macam ini. Tension doowwwhhh~~~

Tapi perkara yang bestnye akhir tahun camni memang la Year End Sale kan..hohoho..Memang bertambah keseronokan sebab orang lain yang dapat bonus (a.k.a mak ngan adik), pastu aku sekali dapat habuan..YAHOOOOOO!!Adalah dapat barang..hehe..Alhamdulillah~~

Satu perkara yang memang menjadi kemestian akhir tahun ni adalah azam baru..Aku punya azam yang dok berulang je (mau jugak 10 tahun) ni adalah nak kurus. Aku pun tak paham la kenapa liat bebenor nak kurusnya (padahal memang kuat makan). Tak apa la, cuba jela tahun ni..Kot-kot dapat pulak kan.

Aku berharap tahun hadapan akan menjadi tahun yang lebih baik pada aku dan keluarga, lebih baik bagi segala-galanya. Adios!

No comments: