Thursday, August 5, 2010

Buat2 selamba..

Wah..seminggu lebih dah berlalu pas last jumpa ko..seminggu lepas aku cam mayat hidop gak..sori housemates ngan officemates..ketidakseleraan makan ku tak dapat dibendung minggu lepas..tapi ok pe..makan gak walaupun seketul roti..hehe..result of my foolishness-demam 2 ari, gastrik datang dengan tetiba..hehe..tapi gua dah ok..bukan nak simpati sesape..sori (angkat bendera putih pastu kibar2)..

Minggu neh pon cam blur2 gak la..tapi buat2 selamba je..lama2 jadi la selamba betol2..pe aku merapu neh..cepatla semua rasa neh pegi..tapi kan, pas semua neh jadi..memang trauma abis la..memang dah tutup ati abis dah untuk sume benda..aku pon dah malas nak jaga ati orang dah..penat..

So mulai sekarang..gua nak mula idop baru..yeah..boleh2!!

5 comments:

**PriNciPLe_AmZy** said...

walk the talk please!

malas sign in said...

tgh wat ar ni

farizah zin said...

mira!!!
letak my web kat page ko!
hahahaha.
muka xmalu kan.
orkedpagi.wordpress.com
farizahzin.blogspot.com

malas sign in said...

hahahaha...jap2..windu ande la~~

farizah zin said...

hhehehe.
saya pun rindu anda juga!!
muaaaahhhh!!!