Tuesday, September 1, 2009

haaaa...dapat baby??!!

terlompat aku masa dengar drpd mulot membe aku yg slh sorg membe kitorg yg baruuu je kawen dkt 2 bln ni dh ade isi kt perut dia..ngee~baru 7 minggu,...so sweeetttt..tiba kan..

kalo diingat2kan balik..ni la kawan jongos masa diploma dulu..bukan ar tak jangka ko kawen dulu beb..hehe..tapi sume ni cam sangat tiba2..haha..aku sangat2 nak jumpa ko..kalo la ko tak ikut abang ajib gi kulim tu ha..bley aku lawat ko kat bangi..

tadi aku call la dia..heee..kecoh benor..yela..lama tak jumpe(walaupun baru 2 bulan)..pastu dia bagitau sorang lagi kawan kami pon dah mengandung..dah masuk 3 bulan..siap ko..tak nak bagitau aku yeeee.....

haaa..sonoknye..nak tunggu aku memang lambat lagi la..tu pon kot iye kalo ade orang nak kan..haha..lantak la tu..yang penting dalam bulan ramadhan ni..ni berita paling gembira yang aku dapat..suka suka suka suka suka ati(pengakap jangan dilupa)..

kepada sesape yang nak ade baby cepat2 tu kawen la cepat2 ye..pastu jangan lupa ajak aku plak..chow!

4 comments:

Budak Pensel said...

sekarang ade gak orang tua tahap nenek masih nak orang panggil dia 'baby'..

hahaha

Mira said...

xde kaitan laaaaa

a t t said...

kwn mane ek??ermmm.....dicky mikey!dipsy!lala!poo!

Mira said...

kn kolej kl dl choong..