Thursday, January 8, 2009

Happy Birthday

Hari ni besday teman..tapi ramai yang tak ingat..hmm..takpela kan..sebenornye teman pun terlupa pasal besday ni..banyak hal malam tadi..kelam kabut..1st wish dari mir..thanx mir..really appreciate that..

Yang teman nak cite ni pasal mesej-mesej besday..maseh pada yang bagi mesej2 tu ek..maseh sebab ingat..ape2pun..dis is my favourite..

SELAMAT HARI JADI
SEMOGA TABAH DALAM SEGALA DUGAAN
PANJANG UMUR
MURAH REZEKI
SIHAT2 N BERJAYA DALAM HIDUP
MAK SAYANG MIRA


Walaupun mak tak mungkin la baca blog ni kan,tp nk bgtau gak mira suka sangat.coz u never said those words before..aiyoo..banjir plak..hehe..ape2 pn..teman memang kena banyak sabar semester ni..Aku dan Problem..remember?hehe

Makin tua dah aku ni ek..hehe..k,chow!!


10 comments:

rainbow said...

mira happy birthday semoga panjang umor dan murah rezeki!!! mira good luck wiramasli k!!! sayang MIRAAAAAA hahahahaha

**PriNciPLe_AmZy** said...

Helo! aku ingat besday ko tapi tak terucap jew....yang tak kelihatan tu lebih baik tau...lagi cepat sampai hajatnya....

HAPPY BIRTHDAY!!! Semoga ko epi selalu...walaupun bermasalah kekalkan ke'cun'nan anda...huhuhu =)

aidadidu said...

happy birthday mira!!!
:D

AKU said...

hepy belated~

Mira said...

makasih sume..hehe...

ecah..nk wish gak..adiah xde pn xpe..hehe..demand..

Asyraf Azizan said...

hepi burbday

beLL said...

hepi birthday mira..
all the best wiramasli =))

Mira said...

thanx sume..aku cuba sok k..

i M a Z a i M i said...

happy bufday kak mira!!!

Mira said...

thanx imah!!