Monday, January 19, 2009

Aku nak jawab tag

1st time jwb tag nih..ganbate!!

7 CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN ANDA:

  • yang akan jadi imam untuk aku
  • yang jadi ayah kepada anak2 aku (secara sahnye..amin..hehe)
  • yang layan kerenah aku yang suka merajuk ni..hehe
  • yang jaga aku lebih daripada aku yang jaga dia
  • yang tak banyak cakap(ala2 pendiam la..) ngan orang lain,tapi ngan aku dia yang ok jerh..hehe
  • aku bley jadi diri aku depan dia
  • yang simple..


7 CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN YANG ANDA TAK SUKA:

  • merokok
  • poyo..macam dia yang tau semua
  • manja yang amat pastu tak tau berdikari
  • smart yang teramat2
  • penipu ngan kaki pukul
  • tak ingat besday aku (huhu)
  • tak terima keluarga aku


7 ORANG YANG ANDA PERNAH MINATI SEPANJANG HIDUP:

  • ade membe masa tadika dulu..ape ntah nama dia..lupe..
  • zul masa darjah 3 dulu
  • sherwani masa darjah 6
  • zikri,classmate form 3,4&5..tp ade hikmah dia tak suka aku..hehe
  • sorang membe masa diploma..dulu pny cerita..hehe
  • tom hanks
  • ...dan lain2..hahaha


7 PERASAAN SEKIRANYA KELUAR DENGAN ORANG YANG ANDA MINATI:

  • segan tahap gaban
  • tak terkeluar ape yang nak cakap..(cakap dlm ati jerh..hehe)
  • pikir camne nak wat dia tak bosan ngan aku..
  • harap2 dia suka wat ape yang aku suka wat(tgk wayang expecially..huhu)
  • "ok ke ape yang aku pakai ni?"..haha(aku mmg lemah bab2 hias diri ni..)
  • excited
  • angau..haha


7 TEMPAT ISTIMEWA YANG INGIN DILAWATI BERSAMA PASANGAN:

  • Disneyland
  • 1 Jepun
  • Venice
  • Austria
  • Mallibu(betol ke eja ni..hehe)
  • Istana Budaya(tiba2 kn..hehe)
  • Konsert Orkestra(gituu)

7 BARANG ISTIMEWA YANG AKAN DIHADIAHKAN KEPADA PASANGAN:

  • nyanyianku..haha
  • ape yang dia suka..yang aku mampu bagi laa..
  • anak untuk lengkapkan hidup kami..(pas kawen la..hehe)


7 TAJUK LAGU YANG AKAN ANDA NYANYIKAN UNTUK PASANGAN:

  • to love you more-celine dion
  • sampai menutup mata-acha
  • when i fall in love-celine dion feat clive griffin
  • cuba-faizal tahir
  • lucky-jason mraz feat colbie caillat
  • i'm yours-jason mraz
  • i turn to you-christina aguilera


7 RAKAN YANG ANDA AKAN TAG:

  • geng 9 setgh tentunya..
  • midot
  • bella
  • bell
  • "hubby"..hehe
  • nana
  • imah
p/s:
jodoh tu Allah dah tentukan..tak semestinya kita dapat ape yang kita nak..tak semestinya kita tak dapat ape yang kita tak nak..

No comments: